loading...
نقطه سر خط ...
123 بازدید : 114 شنبه 01 آبان 1389 نظرات (0)
تورا چه می شود ای دل خسته تنهای من...

تورا چه می شود که دردل هیچ کس جایی نداری...

من ازاین همه تنهایی و غربت تو درشگفتم!

تاآمدی به کسی امیدوارشوی روزگار با حسادتی باورنکردنی اورا از تو گرفت.

خدایاکرمت رو شکر

به من نگو که این بار هم قسمت نبود...

خودم می دانم قسمت دل من تنهایی و غربت است.

فقط همین...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
نوسان!!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 185
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 141
  • بازدید ماه : 568
  • بازدید سال : 1,952
  • بازدید کلی : 31,857
  • کدهای اختصاصی