loading...
نقطه سر خط ...
123 بازدید : 125 شنبه 01 آبان 1389 نظرات (0)

تمام میشوم شبی  

                         فقط به من اشاره کن

بگو که با منی هنوز  

                        اشاره ای دوباره  کن

ببین برای موندت    

                         مرگو بهونه میکنم

پای پیاده یک نفس 

                         کوچ شبونه میکنم

بگو که گم نکرده ام 

                         یه آسمون نشونتو

سکوت خورشیدو ببین 

                       نیمه شبی بدون تو

بغض گلو بریده ام     

                        مدام میشم شبی

فقط به من اشاره کن  

                        تمام میشوم شبی

بمون کنار حادثه  

                       که با تو تازه تر بشم

سخته بدون تو دلم   

                      بگو که ساده تر بشم

سخته بدون تو دلم ...

سخته بدون تو دلم....

تمام میشوم شبی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
نوسان!!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 185
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 187
  • بازدید ماه : 614
  • بازدید سال : 1,998
  • بازدید کلی : 31,903
  • کدهای اختصاصی