loading...
نقطه سر خط ...
123 بازدید : 135 شنبه 01 آبان 1389 نظرات (0)

دوبارهشب شد و من بیقرارم / Connect کن، زود بیا، در انتظارم

بیا،من آمدم پای Messenger / شدم مسحور آوای Messenger

بیاHard دلت را ما ببینیم / گلیاز گنج Home Pageت بچینیم

بیاIcon نمای بی‌نشانم / که منجز آدرس Mailت ندانم

بیاامشب کمی Online باشیم / و یا تا صبح تا Sun Shine باشیم

بیا«انگوری» بی تو غش کرد / و حتی Hard Diskشهم Crash کرد

بیاای عشق Dot Com عزیزم / به پای تو Wهابریزم

مرادر انتظار خویش مگذار / و پا ز اندازه آن بیش مگذار

بیاای حاصل Search جهانی / بیا اجرا کن آن File نهانی

بیادر دل تو را کم دارم امشب / حدودا 100 مگی غم دارم امشب

اگرآیی دعایت مینمایم / دعا تا بینهایت مینمایم

اگرآیی دعای من همین است / و یا نقل بمضمونش چنین است:

مبادالحظه‌ای DC شوی یار ‌/ جدا از پای آن PC شوی یار

مبادانام ما را پاک سازی / و کاخ آرزو را خاک سازی

بمانتا جاودان اندر دل من / بمان تا حل شود هر مشکل من

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
نوسان!!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 185
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 118
  • بازدید ماه : 545
  • بازدید سال : 1,929
  • بازدید کلی : 31,834
  • کدهای اختصاصی