loading...
نقطه سر خط ...
123 بازدید : 145 شنبه 01 آبان 1389 نظرات (0)

گله میكرد ز مجنون ليلی - كه شده رابطه‌مان ايميلی
حيف از آن رابطه‌ی انسانی - كه چنين شد كه خودت می‌دانی

عشق وقتی بشود دات‌كامی - حاصلش نيست به جز ناكامی
نازنين خورده مگر گرگ تو را - برده يا دات‌نت و دات‌ارگ تو را

بهرت ای ‌ميل زدم پيشترك - جای سابجكت نوشتم : به درك
به درك گر دل من غمگين است - به درك گر غم سنگين است

به درك رابطه گر خورده ترك - قطع آن هم به جهنم به درك
آنقدر دلخورم از اين ايميلم - كه به اين رابطه هم بی ‌ميلم

مرگ ليلی نت و مت را ول كن - همه را جاي
OK كنسل كن
OFF كن كامپيوتر راجانم - يار من باشد و ببين من ON ام

اگرت حرفی و پيغامی هست - روی كاغذ بنويس با دست
نامه يك حالت ديگر دارد - خط تو لطف مكرر دارد

خسته از
Font و ز Format شده‌ام - دلخور از گردالی @ (ات) شده‌ام

كرد ريپلای به ليلی مجنون - كه دلم هست از اين سابجكت خون
باشه فردا تلفن خواهم كرد - هر چه گفتی كه بكن خواهم كرد

زودتر پيش تو خواهم آمد - هی مرتب به تو سر خواهم زد
راست گفتی تو عزيزم ليلی - ديگر از من نرسد ايميلی

نامه‌ای پست نمودم بهرت - به اميدی كه سرآيد قهرت...

اینم از نامه  لیلی به مجنون

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
نوسان!!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 185
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 167
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 254
  • بازدید ماه : 681
  • بازدید سال : 2,065
  • بازدید کلی : 31,970
  • کدهای اختصاصی