loading...
نقطه سر خط ...
123 بازدید : 193 شنبه 01 آبان 1389 نظرات (0)

التماسم کن،دیگه نوبت تویه بگی ببخشید

دنبالم بیا،دیگه نوبت منه که به تو پشت بکنم

به پام بیفت،دیگه نوبت تویه غرورتو بشکنی

پای رفتن نداری دل موندن نداری دیگه نوبت منه

بگو بی تو میمیرم،یادته همیشه بهت میگفتم؟؟

بغض گلوت رو بشکن دیگه نوبت تویه که زار بزنی

دیدی آخر نوبت من شد که بگم دیگه دوستت ندارم

دیگه نوبت تویه نامه هایی رو که برام نوشتی جای من بخونی

دیگه نویت منه که از اسمت خسته بشم

حالا نوبت تویه از شنیدن اسمم گریه کنی

میخوام تموم اون رنجایی که کشیدم رو تلافی بکنم

باید بکشی تا آخرش،تا آخرین قطره ی اشکم تلافی میکنم

دیگه نوبت منه به تو خیانت بکنم

دیگه نوبت منه به اشکات عادت بکنم

دیگه نوبت منه عشق چشماتو فراموش بکنم

دیگه نوبت منه که برم با دیگری

دیگه نوبت تویه التماسم بکنی

دیگه نوبت تویه آه حسرت بکشی

دیگه نوبت تویه به جز اشک چیزی نبینی

میکشی منو با نگاهی تو با اون چشم سیات

رسیده نوبت من تا بشکنم نگاهتو

دیدی آخر روزی رسید که بگی دوستت دارم

دیدی آخر روزی رسید که بگی پیشم بمون

دیدی اونروز و که من گفتم فقط با من بمون

رسیده نوبت تو که بری پیش خدا،بری و ازش بخوای مهر منو

تو برام زندگی بودی،من برا تو بازیچه،یه عروسک

پس حالا برقص با ساز دلخراش این عروسک

میخوام تموم اون رنجایی که کشیدم رو تلافی بکنم

باید بکشی تا آخرش،تا آخرین قطره ی اشکم تلافی میکنم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
نوسان!!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 185
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 145
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 232
  • بازدید ماه : 659
  • بازدید سال : 2,043
  • بازدید کلی : 31,948
  • کدهای اختصاصی