loading...
نقطه سر خط ...
123 بازدید : 123 شنبه 01 آبان 1389 نظرات (0)

گفتم : ز دولت عشق گفتاكه : كودتا شد


گفتم : رقيب گفتا : اونيز كله پا شد


گفتم : كجاست ليلي ؟مشغول دلربايي ؟


گفتا : شده ستاره در فيلمسينمايي


گفتم : بگو ز خالش ‚آنخال آتش افروز؟


گفتا : عمل نموده ‚ ديروزيا پريروز


گفتم : بگو زمويش گفتا كهمش نموده


گفتم : بگو ز يارش گفتاولش نموده


گفتم : چرا؟چگونه؟عاقلشده است مجنون؟


گفتا : شديد گشته معتادگرد و افيون


گفتم : كجاست جمشيد؟ جامجهان نمايش؟


گفتا : خريد قسطي ال سیدی به جايش


گفتم : بگو زساقي حالاشده چه كاره ؟


گفتا : شدست منشي در دفتراداره


گفتم : بگو زساقي ‚حالاشده چه كاره؟


گفتا : شدست منشي در دفتراداره


گفتم : بگو ز زاهد آنرهنماي منزل


گفتا : كه دست خود رابردار از سر دل


گفتم : ز ساربان گو باكاروان غم ها


گفتا : آژانس دایر کردهبا تور دور دنيا


گفتم : بگو ز محمل يا ازكجاوه يادي


گفتا : پژو‚ دوو‚ بنز ياگلف نوك مدادي


گفتم كه: قاصدت كو آن بادصبح شرقي


گفتا : كه جاي خود راداده به فاكس برقي


گفتم : بيا ز هدهد جوييمراه چاره


گفتا : به جاي هدهد‚ ديشاست و ماهواره


گفتم : سلام ما را بادصبا كجا برد ؟


گفتا : به پست داده آورديا نياورد ؟


گفتم : بگو ز مشك آهويدشت زنگي


گفتا كه : ادكلن شد درشيشه هاي رنگي


گفتم : سراغ داري ميخانهاي حسابي


گفت : آنچه بود از دمگشته چلو كبابي


گفتم : بيا دو تايي لب تركنيم پنهان


گفتا : نمي هراسي از چوبپاسبانان


گفتم : شراب نابي تو دستو پا نداري؟


گفتا : كه جاش دارم وافوربا نگاري


گفتم : بلند بوده موي توآن زمان ها


گفتا : به حبس بودم از تهزدند آنها


گفتم : شما و زندان حافظمارو گرفتي؟


گفتا : نديده بودم هالوبه اين خرفتي !!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
نوسان!!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 185
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 162
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 249
  • بازدید ماه : 676
  • بازدید سال : 2,060
  • بازدید کلی : 31,965
  • کدهای اختصاصی