loading...
نقطه سر خط ...
123 بازدید : 143 شنبه 01 آبان 1389 نظرات (0)

"همیشه کسی که تو را باور دارد یک قدم از کسی که تو را دوست دارد جلوتراست.................من تو را باور دارم تو نیز مرا باور کن که در اینمهلکه به باور تو خرسندم "


" شاید خوشبختی همان چیزی باشد که به سادگی از کنارش میگذری، بهتر دیدن را بیاموز... "

 

" اگر انسانها میدانستند برای چه به این دنیا آمده اند، دیگر بدی هیچ معنایی نداشت. "

:
"وقتی پر و بال بی‌کسی‌ام را به قفس غریبی می‌زنم، صدای مهربان تو رامی‌شنوم که می گویی مرا بخوان! می گویی: بال های نیایشت را بگشا تا پروازرهایی را زمزمه کنی.

 

" شاید زندگی اون چشنی نباشد که آرزویش را داشتی ، اما حال که با آن دعوت شدی تا می توانی زیبا زندگی کن! "

 

"روزگار عجیبی است ای عزیز عشق را در پستوی خاه نهان باید کرد چه سخت ست،وجود داشته باشی و نباشی چه سهل است وجود نداشته باشی و باشی روزگارمرمرین بودن ،خدایا چه خوبست که دلسنگ نباشی و درروزگار سنگی غربت چهخوبست ،مرمری باشی با تو هستم ،اما به اندازه فاصله مریخ و ونوس ازهمدوریم با هم نفس می کشیم اما زندگی نمی کنیم ،فقط زنده ایم نه نگاهی،نهکلامی،نه دردی،نه مشورتی،نه خنده ای نه گریه ه ای . روزگار عجیبی است ،وعجیب تر مردمی که ما باشیم یک روز از دیار هم لبریز روز دیگر ز یاد همدلگیر "

 

 
" بجای لعنت کردن بر تاریکی بهتر شمعی روشن کنید "


 

"من از این فاصله ها دلگیرم، بی تو اینجا چه غریبانه شبی می میرم دیرسالیست که می خواهم از اینجا بروم ولی انگار که با قلب زمین زنجیرم... "

 

 
" گاه گاهی که دلم تنگ و نگاهم ابریست ، کاش میشد که تورا میدیدم "

 

 آسمان وقف نگاهت گل من مانده ام چشم به راهت گل من هرکجا هستی و باشی گویم که خدا پشت و پناهت گل من "

 
" بایداهسته نوشت...بادل خسته نوشت...بالب بسته نوشت...گرم و پررنگ نوشت.."که گرعشق نباشدبه چه کارایددل"

 

 
" توازکدوم قصه ای که خواستنت عادته...نبودنت فاجعه...بودنت امنیته..........! "

 

"مرگ سهم ماست می دانم قسمت چشمهای بارانی گریه بی صداست می دانم مادرم بانگاه خود می گفت زندگی اشتباست می دانم یک نفر بهانه می گیرد در دلش جایپاست می دانم یک نفر بی گناه می میرد آه او آشناست می دانم ... "

 

"ازگل وا شده ی دورترین بوته خاک به تو ای دوست سلام!حالت آیا خوباست؟روزگارت آبیست؟همه اینجا خوبند،نی لیک میخواند،قاصدک میرقصد،باد همانگار عاشق شده است!فکر من باش که من فکر توام. "


"دیر زمانی است که از رفتنت گذشته و چه سخت است انتظار ی که به پایاننخواهد رسید انتظاری که امید در آن نیست انتظاری که درکش مبهم است امیدینیست و باز هم شاید امیدی هست اگر نبود تحمل ندیدنت سخت تر از این بود کههست دلم برای لحظه های با تو بودن [ "

"دلم برای کسی تنگ است که زیبایی روح را می ستاید مهربانی را دوست داردگذشت را می فهمد سادگی را زیور می داند وفا را گوهر. دلم برای کسی تنگ استکه چشمان خیس از اشک را می بوسد و با سر انگشت مهربانش آبی آسمان را نشانمی دهد کسی که به خاطرم آفتابی می شود. "


" زمانی فراموش میشی:که عقلم خاموش،نفسم قطع، روحم در آسمان و تنم در زیر خاک...

 

" آفتاب به گیاهى حرارت مى دهد که سر از خاک بیرون آورده باشد. "

 

"اگر از پایان گرفتن غم هایت نا امید شده ای به خاطر بیاور که زیباترینصبحی را که تا بحال تجربه کرده ای مدیون صبرت در برابر سیاه ترین شبی هستیکه هیچ دلیلی برای تمام شدن نمی یاقت "


" هیچ کس نباید شب به بستر برود قبل از اینکه از خود بپرسد امروز چه کرده ام که لیاقت داشته باشم فردا هم زنده بمانم "

 

" خدایا بفهمان که بی تو چه می شوم اما نشانم نده...خدایا هم بفهمان و هم نشانم بده که با تو چه خواهم شد... "


" فرانسوی ها میگن : به قلب ما نزدیک تر است آن کسی که از چشمهای ما دور است . "


" ... من از راه تو برگشتی ندارم، به سمت تو سرازیرم همیشه "


" برای کشتن یک پرنده، نیازی به شکستن بالهایش نیست، پر هایش را که بچینی، خاطرات پرواز روزی صد بار او را خواهد کشت. "

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
نوسان!!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 185
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 103
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 190
  • بازدید ماه : 617
  • بازدید سال : 2,001
  • بازدید کلی : 31,906
  • کدهای اختصاصی